ewlie ewlie
185
BLOG

JAK zjeść CIASTKO i DALEJ je MIEĆ ?

ewlie ewlie Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Oczywiście, najlepiej kupić całe opakowanie ciastek. Ale ciastko ciastku nierówne, nawet jeśli wychodzi spod masowej produkcji. Nie jest przecież żadną tajemnicą, że z każdym takim „masowo” wyprodukowanym ciasteczkiem, nasze ciało również zabiera się za produkcję masową. Niestety, to już nie jest takie przyjemne. A już na pewno nie sprawiedliwe. Przecież coś się nam od życia należy.
 
No to jak zjeść to ciastko i to samo ciastko ciągle mieć? Włożyć do buzi i wypluć? Włożyć do buzi, połknąć a potem wyłożyć na talerz następne i nucić pod nosem „nic nie widziałam, nic nie słyszałam?” Można i tak. Ale za chwilę nasze lustereczko kochane zawtóruje nam w dwugłosie „wszystko widzę, podejdź tylko do mnie to ci pokażę”.
Oj, nie ma sprawiedliwości na tym ziemskim padole. Nie pozostaje nic innego jak wziąć sprawy w swoje ręce. I tym samym wziąć jedno ciastko. Jedno!
 
WILK SYTY I OWCA CAŁA!
 
Nie, dziękuję. Ależ skąd, ja się nie głodzę! Po prostu jestem na diecie. A nawet na dwóch dietach! Bo na jednej to bym przecież nie wytrzymała, a poza tym, to już nawet modne nie jest. Pierwsza moja dieta skupia się na założeniach „Wilk Syty”. Druga moja dieta nosi oryginalną nazwę „Owca Cała”. Zarówno jedna, jak i druga dieta nie mają nic wspólnego ani z wilkiem (który wyjada mi wszystko z talerza,  dzięki czemu ciągle się jeszcze się mieszczę w karnawałowy kostium Czerwonego Kapturka), ani z owcą (której to mięsa baraniego należy się podobno wystrzegać jak smoczego ognia).
 
Reasumując, „Wilk Syty” i „Owca Cała”, to bardzo nowatorskie podejście w kwestii dietetycznych zahamowań, wiecznych zakazów i frustrujących dylematów. A mówiąc po „polskiemu”- cudownie jest mieć ciastko-zjeść ciastko- i dalej je mieć!
 
Na początek, warto zapoznać się ze swoimi ukochanymi preferencjami, poznać swoje nawyki i przede wszystkim zastanowić się, co tak naprawdę chcielibyśmy zmienić. Może się okazać, że wcale nie musimy nic zmieniać. Nie ma nic piękniejszego jak udoskonalanie swoich własnych wypracowywanych przez lata sposobów na - powiedzmy sobie szczerze - trwanie w szczęśliwości, a nie w diecie.
 
WIEM JAK ZJEŚĆ CIASTKO I DALEJ JE MIEĆ
 
„Po prostu. Ugryzę kawałek. Ja będę syta, a ono będzie całe”. Oczywiście, teoretyzowanie nie jest karalne. Wiadomo, że kawałek ciastka jedynie rozbudzi apetyt. A ciastko nie będzie całe, tylko nadgryzione. Wbrew pozorom jednak, jest to metoda skuteczna i z powodzeniem znajduje zastosowanie absolutnie praktyczne. Nie odnosi się bowiem do samego głupiego ciastka, a do całokształtu modelu naszego odżywiania.
Każdy zna zasadę MŻ - czyli mniej żreć. Wielu z nas, nie chce nawet słyszeć o takim sposobie odchudzania ponieważ, zwyczajnie kojarzy nam się on z głodem. Tymczasem MŻ to nie żadne odchudzanie. To po prostu elegancja.Czysta, estetyczna i skuteczna.
 
ewlie
O mnie ewlie

Polecam: ewlie-e-zdrowie Matylda i Krzyś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości